خرید بازی استرتژیک در روز چند بار هوس خوردن شیرینی می‌کنید؟

هوس شیرینی نشان می دهد که سطح قند خون شما نا متعادل است برای کمک به حفظ سطح قند خون طبیعی ،سعی کنید  برای غذا خوردن خود با برنامه پیش بروید و اغلب از تنقلات کوچک که شاخص قند خون آنها به آرامی و در طول روز آزاد می شود استفاده کنید مثل سبزیجات غیر نشاسته ای ،آجیل ،حبوبات و کربوهیدرات های پیچیده همانند برنج قهوه ای و جوبه گزارش روزگار نو کروم معدنی هم می تواند به تثبیت  سطح قند خون شما کمک کند و در نتیجه هوس بریا خوردن مواد شیرین را در شما کاهش دهد .کروم را می توانید از مواد غذایی مثل کلم بروکلی،سیب،قارچ،حبوبات و انگور به بدناتن وارد کنید.به مضرات قند فکر کنید و از آن کمتر بخورید.قند مثل الکل و سیگار است و فوق العاده برای بدن مضر است.قندها باعث پوسیدگی دندان ها ،کاهش سطح یادگیریري و خسارت به کلاژن پوست می شود ،پس عزمتان را برای کاهش مصرف قند و شیرینی جزم کنید.برای ترک شیرینی ها از اسانس و عطر وانیل استفاده نمایید ،در برخی از عطرها،خوش بو کننده های هوا و یا شمع ها از اسانس وانیل استفاده شده است ،عطر وانیل تأثیر بهسزایی در سرکوب هوس برای خوردن غذاهای شیرین دارد .بعد از ظهر خود را لذت بخش کنید،اواسط عصر خطرناک ترین زمان برای شکستن رژیم غذایی است سعی کنید بعد از ظهر خود را با کارهای سرگرم کننده پر کنید تا برای کاهش استرس و خستگی روزانه به غذاهای شیرین رو نیاورید .انتخاب گزینه های سالم برای غذا ،سالاد میوه های رنگارنگ،کمپوت میوه و یا ماست می تواند جانشین های خوبی برای مواد شیرین باشند.بعضی افراد زمانی که استرس دارند ،به مواد شیرین رو می آورند .پس عادات خود را شناسایی کنید و سعی کنید در موقعیت هایی که تمایل بیشتری به شیرینی دارید راه سالمی را جایگزین نمایید.